Plată și livrare
Vă rugăm să includeți întotdeauna numărul comenzii în orice conversație cu noi atunci când plasați o comandă pe site. Acest lucru ne va ajuta să lucrăm mai eficient și să răspundem mai prompt la mesajele dumneavoastră.
Ne puteți contacta între orele 10:00 19:00 (luni - vineri)
+373 68 234 111
+373 68 263 777
Email: info@giant.md
Termeni de livrare și plată
- După ce ați ales un produs pe site, îl plasați în coșul de cumpărături, completați datele de livrare și introduceți datele cardului Visa sau MasterCard.
- Asamblarea, configurarea și ambalarea produsului comandat de dvs. se efectuează în decurs de 2 zile lucrătoare de la ziua următoare primirii plății.
- Bicicletele sunt livrate asamblate, cu toate setările necesare.
- Livrarea produselor se efectuează în toată Moldova.
- Livrarea se face numai în cazul unei plăți preliminare pe site-ul web.
- La primirea bicicletei, vă rugăm să păstrați factura și/sau bonul fiscal pe baza cărora ați primit bicicleta. Data facturii/bonului fiscal se consideră începutul perioadei de garanție.
- După deschiderea ambalajului bicicletei, vă rugăm să păstrați cutia și materialul de ambalare pentru finalizarea perioadei de garanție.
Plată
Acceptăm următoarele modalități de plată:
- Carduri bancare Visa, Mastercard la plasarea comenzii pe site-ul nostru sau la ridicarea comenzii din magazinul nostru de biciclete.
- Plată în numerar la ridicarea comenzii din magazinul nostru de biciclete.
- Transfer bancar pe contul nostru bancar. Puteți transfera banii pe contul nostru bancar după ce primiți factura de plată la adresa de e-mail specificată de dvs
Reduceri
La produsele achiziționate în magazin se aplică reduceri în conformitate cu promoțiile care sunt în vigoare în acel moment.
Returnarea mărfurilor
Schimbul sau returnarea produselor de calitate corespunzătoare se efectuează conform Articolului 19 (14) din Legea nr. 105 din 13.03.2003 "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor", care prevede următoarele:
"(1) Consumatorul are dreptul, în termen de 14 zile, să solicite de la vânzător schimbul unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar, dacă produsul respectiv nu se potrivește ca formă, dimensiuni, model, mărime, culoare sau din alte motive nu poate fi utilizat în scopul prevăzut.
(2) Dacă produsul necesar pentru schimb nu este disponibil, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vânzătorul este obligat să restituie valoarea produsului.
(3) Cererea consumatorului de schimbare a produsului sau restituirea valorii acestuia este satisfăcută dacă produsul nu a fost utilizat, nu și-a pierdut proprietățile de consum și există dovezi ale achiziționării acestui produs de la vânzătorul corespunzător."
Restricțiile referitoare la schimbul și returnarea bunurilor de calitate corespunzătoare sunt reglementate de Anexa 2 a Hotărârii Guvernului Nr. 1465 din 08.12.2003 "Cu privire la aprobarea regulilor de schimb al bunurilor nealimentare și a termenelor de garanție".
În cazul schimbului sau returnării bunurilor de calitate corespunzătoare, cheltuielile de transport sunt suportate de către client.
Returnarea și schimbul de produse de calitate necorespunzătoare
Se realizează conform Articolului 18 (13) al Legii Nr. 105 din 13.03.2003 „Privind protecția drepturilor consumatorilor”, care prevede:
„Înlăturarea gratuită a defectelor constatate la produse, servicii, înlocuire gratuită sau restituirea sumei plătite pentru produse sau servicii neconforme pe parcursul perioadei de garanție sau a perioadei de valabilitate, în cazul în care defectele nu sunt din vina consumatorului și au fost cauzate de către vânzător sau prestator, se efectuează fără condiții în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii plângerii consumatorului sau în termenul stabilit în contract.”
Restituirea banilor
Banii trebuie să fie restituiți prin aceeași metodă folosită de Client la efectuarea plății pentru produs.